25 Ağu 2009

Ben Demiştim Demek!

"Rijkaard'ın en ilginç yanı düz adamları çok tutması.Barcelona'dayken aynı 11'de Oleguer,Motta ve Edmilson oynayabiliyordu.Bana kalırsa bu tip oyuncuların da bir zararı yok aksine takımı dirençli yapan,takımın oyunun kontrolünü ele almasında etkili olan isimler bu tip adamlardır.Buradan yola çıkarak,ön ve arka alanları birbirine iyi bağlayabilen Mustafa Sarpla kimyaları uyuşursa Musta Sarp'ın Rijkaard'ın prensi olacağı kehanetiyle bitiriyorum yazıyı."

Blogumun ilk yazısı Rijkaard'ın Galatasaray'a gelişiyle ilgiliydi.Yazının sonunda yukarıda da görebileceğiniz gibi bir kehanette bulunmuştum ve henüz çok erken olsa bile tutacağa benziyor.Tabii kehanet derken yanlış anlaşılmasın bu tahmini tamamen bildiğim Rijkaard üzerinden yaptım.Mustafa Sarp gerçekten -kendisinin de itiraf ettiği gibi- ilk başlarda heyecanlansa da,zorlansa da üstesinden gelmeyi bildi ve sanıyorum ligde üç maçta 90 dakika forma giyen tek futbolcu oldu.Ben her zaman Mustafa Sarp tipi topçuları futbolun ağır işçileri,emekçileri olara görmüşümdür ve sempati beslemişimdir.Kendisine bana bu haklı gururu yaşattığı için buradan teşekkürlerimi sunarım.


Yazının tamamına şurdan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder