28 Ağu 2009

Bunları Düşünmek Gerek #3


*Yaz dönemi boyunca gerek futbol piyasasında gerekse blog piyasasında türlü transferler oldu.Tabii bundan televizyon,medya dünyası da nasibini aldı.Geçen sezonu Star tv'de "Futbolig" ile bitiren Uğur Meleke TRT Türk'te "Futbol Herşeydir" adlı bir programa başlamış.Yanında da eski futbolcu Hasan Şaş varmış.İlginç bir haber.Daha izleyemedim en kısa zamanda ilemeyi umuyorum ilginç bir ikili olacakları kesin.Geçen sezon ekranlardan uzak kalan Cem Dizdar ise bu sene iki farklı programla ekranlara döndü.İlkinde bana kalırsa Uğur Meleke'nin bıraktığı entel boşluğunu dolduracak(Futbolig).İkincisinde ise daha çok Mehmet Yılmazla tartışmalarını izleyeceğiz gibime geliyor.Ancak henüz programın konusu hakkında bilgi sahibi değilim.


*Okay Karacan'ın Zaman'a transferi "bekara karı boşamak kolay" olsa da bazı soruları da beraberinde getirdi.En kısa "Abi sen ne yaptın?" diyebiliyorum..Gerçi bir yazar Zaman'da değil Milliyet'te yazınca daha mı ahlaklı oluyor sorusunun cevabı bilinmiyor.


*Alpay Erdem 2-3 hafta Tayyipsiz ve aynı zamanda tatsız-tuzsuz Cici adlı bir dergi çıkarmaya çalıştı.Ardından Uykusuz'a geçti.Bu da çok ilginç geldi bana.Sanırım dergini başarısız olduğunu kabul etmek anlamına geldi bu.2 haftada pes edildi anlayacağınız.Cici hala yayın hayatına devam ediyor mu ediyorsa daha ne kadar dayanabilir bilemiyorum.


*Güneydoğuyla başlamıştı bu furya sanıyorum.Önce oraları bir güzel tükettik.Aynı yıllarda Karadenize de açıldık biraz.Tüketecek kadar.İç Anadolu(Asmalı Konak),Ege(Yol Arkadaşım,Kavak Yelleri) falan derken geldiğimiz noktada en son Adana'yı tüketiyorduk ki imdadımıza Eskişehir yetişti.Sıra onda artık.Bir kaç seneye kalmaz başka bir şehir bulup orayı tüketmeye,orda dizi çekmeye başlarız.Hatta bunun için bir önerim bile var.Uşak'a gidilsin.Uşak'ın günahı ne!Hem çok bakir bir hali var sanki.Rahatça tüketebilirsiniz.Şaka bir yana dizi (Es-Es) güzel olabilir ama gerçekleri değiştirmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder